Klaar vertrek

22 april 2016 - Aarschot, België

We zijn er klaar voor. Alles is ingepakt en nu maar hopen dat we niets vergeten zijn En de bergen ermee overgeraken.

Groetjes,

Steph & Nele

1. Papa en mama Winge:
    22 april 2016
    Smeer jullie benen nog maar goed in en dan wensen we jullie een behouden reis.
    Mogen we jullie morgenvroeg nog uitwuiven in Winge op het kruispunt van de Aarschotsesteenweg met de baan om naar Katleen te gaan, geef ons dan een seintje als jullie in Aarschot vertrekken en de tijd dat jullie erover doen om tot in Winge te geraken
    Succes.
  2. Kris:
    22 april 2016
    Hoe meer je vergeet, hoe makkelijker je die bergen over zal geraken.
    Dus mss toch keuzes maken
  3. Tante Dette en nonkel Bert:
    Stiekem wat jaloers
    Geniet van jullie Reis! Hopelijk zit het weer mee
    We zullen met veel plezier jullie avonturen volgen.
    Veel plezier
  4. Kris:
    22 april 2016
    Een hele fijne reis gewenst!!
    ben ook wel wat jaloers op het lange verlof ;-)
    Wij duimen alvast voor veel mooi weer, al zal dat de eerste dagen niet meevallen- aprilse grillen, weet je wel ? ;-)
    Een hele mooie reis en heel veel plezier samen !
  5. Nonkel Maurice en tante Anne:
    23 april 2016
    Een behouden reis! Hopelijk geen platte banden en laadt 's avonds jullie batterijen stevig op! Goeie reis! Nonkel Maurice en tante An.
  6. Tante Hilde:
    23 april 2016
    een fijne reis en hopelijk goed weer
  7. Geeraerts ingrid:
    23/4/2016
    geniet van de mooie fietstocht ,maar zijt voorzichtig we volgen jullie
    nonkel jan karen dieter ,tante ingrid
  8. Pekke:
    Hé bestekes,
    Een heel fijne fietsvakantie gewenst. Geniet van al het moois onderweg en van elkaar. Ik duim voor goed weer en voor een behouden terugkomst.
    Dikke knuffel en tot ziens.
  9. Jelle en Charlotte:
    Hallo Steph en Nele,

Mocht het wat moeilijker lopen: er bestaan blijkbaar motortjes voor in de fiets, het is maar een tip.

Fijne reis gewenst!
  10. Danielle&Christa:
    24 april 2016
    Dag dames, het weer mag dan nog niet meezitten. Dit kan alleen maar beter worden, geniet ervan en van elkaar. Voorzichtig zijn en heel graag tot in juni met al jullie heroïsche verhalen. Ondertussen volgen we jullie met plezier. Knuffel uit Kessel-lo xxx
  11. Mark:
    25 april 2016
    Hoi Nele en Steph.

go for it. Zaterdag veel aan jullie gedacht. Hopelijk valt het weer mee en hebben jullie niet te koud. Als je koud heb dan hoop ik dat jullie warm gaan krijgen van al het moois dat jullie te zien gaan krijgen.
    We follow you ladies. In ieder geval zal ik er ne goede op drinken in Madrid.
    Geniet maar zijt voorzichtig. Vaya con dios.(reis met God)
    Mark vanuit winge city
  12. Mark:
    29 april 2016
    Hoi Meisjes.

Het blauwe streepje op de routekaart is al flink opgeschoten. Jullie hebben al goed gretrapt met die pedalen. Blijven gaan en voor het weer ziet het er beter en beter uit. De zon gaat meer komen piepen en zal jullie de weg wijzen naar het zuiden. Respect voor wat jullie doen in zulk een hondeweer. Knap Knap.
    Veel amusement nog dames en kijken al uit naar jullie volgende berichtjes.
    Vanuit Winge city.