Brrrr...het is wat friskes

25 april 2016 - Herbeumont, België

Kleine update;  bedankt voor alle lieve berichtjes! Zaterdag goed gestart. Laatste twee dagen gaat het wat moeizamer door het koude en slechte weer. We zitten iets achter op schema maar dat komt wel goed. Ondertussen fietsen we rustig door en genieten we van de mooie uitzichten. Tot de volgende

1. Mama de boem:
    25 april 2016
    Spijtig van deze barre weersomstandigheden, dat verdienen jullie echt niet!
    Een nieuwe ( minder aangename !?!!) ervaring rijker, horend bij het avontuur, het maakt jullie ( nog ) sterker.
    Ongelooflijk wat jullie presteren, ik ben ontzettend fier op jullie! XXX
  2. Zussy:
    25 april 2016
    Amai wat een weer. Ik heb gisteren de flanellen lakens nog eens op bed gelegd. Lekker warm. Maar geniet van elkaar en kruip s avonds goed dicht bij elkaar,daar krijg je ook warm van. Op de fiets is dit wel moeilijk.:-)
    Dikke kus.Xxxx
  3. Kris:
    25 april 2016
    We zagen de beelden van Luik Bastenaken Luik zondag, zag er redelijk "grellig " uit. Hopelijk betert het snel.
    Nog paar dagen en april is gedaan, hopelijk daarmee ook de aprilse grillen. Nog veel doorzettingsvermogen, tot gauw!

kris
  4. Papa en mama Winge:
    25 april 2016
    We zijn blij jullie nog eens gehoord te hebben aan de telefoon, dat deed deugd.
    We hadden al veel aan jullie gedacht met dit slechte weer. Hopelijk wordt het beter en warmer voor jullie verdere tocht.
    De poesjes hebben vanavond genoten van de warmte van de kachel en de aaikes.
    Veel courrage nog, maar we moeten jullie nu al bewonderen, jullie zijn straffe madammen en zullen er dus wel komen. Dikke knuffel
  5. Anneke:
    26 april 2016
    Wat een avontuur!! Bij deze stuur ik jullie heel veel warmte toe!! Een beetje pech met het weer, maar dat komt allemaal goed, want na regen en kou komt de heerlijke warmte van het zonnetje! Nog veel goede moed!!
    Groetjes
    Anneke