Wat een onverwacht mooie dag

26 april 2016 - Montmédy, Frankrijk

Vanochtend gestart met 700m afdalen aan 20% en een zonnetje aan de hemel... Het begin van een mooie dag! Enkele mooie weggetjes dwars doorheen het bos gepasseerd, waar we ook ons eerste reetje mochten aanschouwen :-) 's middags dan lekker kunnen brunchen in het zonnetje aan de abdij van Orval... Zalig om zo voor het eerst sinds ons vertrek eens te kunnen genieten van een tussenstop zonder bevroren handen daarna verder doorgetrokken naar Montmedy, waar onze geplande camping gesloten bleek te zijn.. Achteraf gezien, gelukkig maar! Want ondertussen zitten we in de Gite de randonnees, die ons warm houdt terwijl het buiten sneeuwt! Hebben ook van de gelegenheid gebruik gemaakt om de Citadel te bezoeken.. Een mooie eerste culturele uitstap!

Beeldmateriaal zal voor later zijn ....

1. Mama de boem:
    26 april 2016
    Oef, blij te horen dat jullie eindelijk dat onmisbare zonnetje gezien en gevoeld hebben! Is toch altijd veel aangenamer en geeft direct dat " vakantiegevoel".
    Jullie hebben toch niet nagelaten een trappist te drinken in Orval??? Zou zonde zijn....
    En nu maar genieten van de knusse warmte in de Gite, en vooral van elkaar. XXX
  2. Vero de andere IDEWE-fietsgriet:
    27 april 2016
    Hey meisjes,.... ik heb al zoveeeeeeel aan jullie gedacht !!! Respect - respect - respect in dit weer !!! Ook ik ben blij te lezen dat jullie in een Gite hebben overnacht - één keer warm overnachten, alles lekker te drogen leggen is nu écht geen extra luxe ! Ik duim alvast dat er meer zonnige dagen komen - en dat moet lukken - jullie rijden naar het zuiden. Geniet van het avontuur en hou de moed er in ! Tot volgend reisverslag xxx
  3. Zussy:
    29 april 2016
    Gisteren hebben we de zon ook nog eens gezien. Dit was al veel aangenamer. Ik hoop dat jullie het slechte weer achter gelaten hebben en volop kunt genieten van beter weer.Hoe gaat het eigenlijk met jullie en jullie benen en ook niet te vergeten, met de billen ? Dikke knuffel en kus Xxxx Xxxx
  4. Katia:
    29 april 2016
    Dag straffe madammen, ik hoop dat jullie stliaan in wat beter weer terechtkomen. Hoedje af voor jullie moed en doorzettingsvermogen! En dan in die omstandigheden nog aan m'n verjaardag denken, Nele... merci voor de wensen via Kristel, ze zijn goed en op tijd aangekomen ;-) Benieuwd om jullie volgend verslagje te lezen en wat fotootjes te zien. Thumbs up!
  5. Anneke:
    2 mei 2016
    Hoi superdames!! Eindelijk zit het weer een beetje beter mee voor julie. En wat een prachtige foto's, geniet er met volle teugen van en nog veel goede moed!! We reizen hier in ieder geval elke dag een stukje verder met jullie mee!